Østhavet
3 minutter lesetid

Leve Tana og Varanger fikk fin opplevelse i Vardø

Lørdag var lokalforeningen for etterlatte etter selvmord, Leve Tana og Varanger, på besøk i Vardø. Leder Roar Johansen sier til Østhavet at det var en fin opplevelse. Selv om ikke så mange politikere fra Vardø som de hadde håpet på...