10 500 kroner til Rosa Sløyfe-aksjonen

Eirin Rindal har hatt to stands i år i tillegg til litt ekstra salg ved siden av. Dette ga 10 520 kroner til kampen mot brystkreft.
Rindal er fornøyd med resultatet. Med tanke på restriksjonene og utfordringene med innsamlingsaksjoner under pandemien, gikk det bra, selv om det ble et par tusen kroner under fjorårets resultat.
Får ikke nok produkter
Den driftige damen forteller at hun ofte opplever at hun ikke får tilsendt nok produkter. Flere ganger går hun tom for varer, og da taper også Rosa Sløyfe-aksjonen.
Eirin Rindal forteller at andre ganger har hun fått produkter som ingen vil ha. Eksempelvis når de fra sentralt hold har laget knallrosa ting og tang som rett og slett blir for mye for kjøperne. Samtidig etterlyser hun nye utgaver av for eksempel pins og brosjer, og andre ting – og ikke minst varer som passer for oss her oppe.
Ett år hadde hun fått tilsendt tørkle som var så små at hun holdt på å kveles når hun skulle knyte det rundt halsen. På en samling i Sør-Norge så hun tilfeldigvis noen med et skikkelig skjerf fra Rosa Sløyfe-aksjonen, men denne typen hadde altså ikke hun fått tilsendt.
Rindal er uansett takknemlig for alle som har støttet aksjonen i år, og hun håper nok at Rosa Sløyfe-aksjonen kommer på banen med både nye og flere produkter i tiden fremover.